3 Mart 2018 Cumartesi

Dram Film - Lady Bird

Herkese merhabalar efenim ...

Ben bu yazıyı 25 Şubat'ta yazıyorum bakalım ne zamana yayınlanacak :) Umarım Oscar'dan önce yayınlama fırsatı bulabilirim.Çünkü bu film Oscar adaylarından biri.Beni instadan takip edenler bilir ki "Oscar'a Doğru" diye bir film maratonu başlattım ve izleyebildiğim tüm Oscar adayı filmlerini izlemeye çalışıyorum.Lady Bird'de onlardan biri.Filmi genel olarak beğendim ama geçen sene yine Oscar adayı olan Brooklyn filminden sadece zaman olarak farklıydı.Hatta oyuncu bile aynı :D Aynı kız,aynı hikayeler o yüzden ben çok fazla Oscar şansının olduğunu düşünmüyorum ki benim favorim başka bir film :D 

Christine McPherson, nam-ı diğer “Uğur Böceği”, son derece sevecen, dik kafalı ve iradeli annesi gibi olmamak için ne kadar uğraşsa da aynı onun gibidir. Uğur Böceği’nin hemşire olan annesi, eşinin işini kaybetmesinden sonra ailesini ayakta tutmak için yorulmak bilmeden çalışmaktadır.

Sacramento, California’da 2002 yılında, hızla değişen Amerikan ekonomisinin ortasında geçen Uğur Böceği, bizi şekillendiren ilişkilere, tanımlayan inançlara ve yuva adını verdiğimiz yerin benzersiz güzelliğine etkileyici bir bakış açısı sunuyor.

Lady Bird

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...