6 Şubat 2018 Salı

Kitap - Sevgili Arsız Ölüm Latife Tekin

Herkese merhabalar efenim ...

Büyülü gerçekçilik akımının temsilcilerinden biri olan Latife Tekin'nin en ünlü kitaplarından biri olan "Sevgili Arsız Ölüm" kitabı var bugün kitap postunda.Okuması,anlaması en zor kitaplardan biri oldu benim için maalesef.Türk edebiyatında da dünya edebiyatında da her zaman için kadın yazarları daha çok sevdim çünkü benim için idol olmaya daha yakınlar.İlk defa bu tarz bir roman okudum açıkçası ve yarısında bırakmak zorunda kaldım maalesef.Hem daha fazla okuyacak zamanım yoktu kütüphaneye geri iade etmek zorundaydım hem de daha fazla gidemedim romanda çünkü gidecek bir yerim yoktu yarısına kadar ney nasıl olmuş kim ana karakter ne oluyor ulan burda demekle geçti.Olaylar,olayların akış hızı,değişik bir ağızla yazılmış diyaloglar.Daha önce hiç şahir olmadığım ama gerçek olduğunu da adım gibi bildiğim bir köyde olanlar anlatılmış.Akım ismiyle bağdaşık olarak tam bir büyülü gerçekçi dünyada geçiyor roman.



1 yorum:

  1. kitabın ismi çok hoşuma gidiyor ama okuma fırsatı bulamadım ben de daha. büyülü gerçekçilik diline alışana kadar zor gelebilir

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...