9 Şubat 2018 Cuma

Gerilim Film - Bottom Of The World

Herkese merhabalar efenim ...

Nasıl başladı nasıl bitti bu film şimdi bize ne anlattı yahu şimdi ben ne izledim ?
Evettt ! Geri döndük yine kürkçü dükkanına.Netflix'te kafamıza göre annemle takılırken bile dönüp dolaşıp senaryosu karmakarışık olan ve aklımızı bulandıran saykodelik filmlere :D Öncelikle söyleyeyim film kötü olsa bile bu tarz filmlere istisnasız bayılıyorum ! O yüzden filmin bana kötü gelme gibi bir olasılığı yok :D Konuyu anlatamam çünkü ben de anladığıma çokta emin değilim en iyisi izleyin ve kendiniz anlayın :D

Genç bir kadının esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolması, erkek arkadaşını gerçek anlatı yolculuğuna çıkarıyor ve belki de kendi bilinmeyen gerçekliği, geleneksel anlatının sınırlamalarını aşan bu karanlık, hipnotik gizem içine giriyor...

Görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...