16 Ocak 2018 Salı

Kitap - Sürgün Gezegeni Ursula K.Le Guin

Herkese merhabalar efenim ...

Birara İthaki'nin Bilim Kurgu serisine sarmıştım ama elime aldığım hiç bir kitabı resmen beğenmedim.Daha doğrusu beni sarmadı sanırım klasik olmuş bilim kurgulardan çok popi bilim kurguları ya da distopyaları seviyorum sanırım.Ursula Bilim Kurgu konusunda tam bir Queen olduğunu duymuştum ve ilk defa okuyacağım için heyecanlanmıştım açıkçası sanırım yanlış bir kitaptan başladım o yüzden başka bir kitabı için yine bir şans vereceğim kendisine ...

Kitaba gelicek olursak öncelikle yine olayların ortasında bulduk daha kitabın ilk başından kendimizi.Tamamen farklı bir evrende ve hikayede aslında bu kitaba Romeo ve Juliyet'in bilimkurgu hali diyorlar ben öyle çok aşk falan da hissedemedim açıkçası.

Kitapla ilgili anladığım tek şey : Alterralılar ve Tevarlılar diye iki ayrı farklı inanışları,gelenekleri olan kabile tarzı topluluklar var.Bu iki topluluktan birbirine aşık 2 genç var.Sonra ne oluyor ben de hatırlamıyorum :D Ben de öyle çok iz bırakan etkilendiğim bir kitap olmadı maalesef beklentimin çok altında kaldı,hayal kırıklığı oldu :/

Otomatik alternatif metin yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...