27 Ekim 2017 Cuma

Müzik - Bruno Mars Treasure

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün cuma yessss yarın tatil o yüzden bu iş-okul haftasının bitişini  yeni bir Bruno Mars şarkısı olan Treasure ile kutlayalım.Yaşım küçük olduğu için Jackson'nın zamanına denk gelemedim maalesef eğer denk gelmiş olsaydım kesinlikle kendisini de şarkılarını da çok seviyor olurdum ama benim dönemimde yani şu anda Jackson'nın temcilcileri bulunuyor o temsilcilerin için kesinlikle en iyi Bruno Mars kendisi ilk çıktığı zamandan beri çok seviyorum :) 

O zaman daha fazla boş konuşmayı bir tarafa bırakıp siz şarkının tadını çıkarırken ben de bu hafta son kez okula yollanayım ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...