24 Ekim 2017 Salı

Kitap - Yolda Buket Uzuner

Herkese merhabalar efenim...

"Keşke hep Yolda olsam ..." dedim bu kitabı okuduktan sonra.Bir odada sürekli kapalı kalmak hiç benlik değil aslında hayatımda kitap ve internet olmasa başka dünyalara açılmak benim için böyle mümkün olmasa çıldırırdım herhalde.Küçüklüğümden beri babamın mesleğinden dolayı sürekli olarak gezdik ve farklı şehirlerde yaşadım,okudum.O yüzden sanırım insanlara ve şehirlere bu denli bağlanamıyorum ve içimde bir türlü doymak bilmez bir merak ve gezme tutkusu var.Kendi paramı kazanmaya Allah'ın izniyle bi başlayayım beni kimse tutamaz herhalde o zaman siz gerçek gezmeyi göreceksiniz bu blogta bol bol :D (İnşallah seneye)

O zamana kadar bu tarz gezi yazılarını okumayı çok seviyorum.Hele de Buket Uzuner gibi dili ve anlatımı oldukça güçlü olan bir yazardan.Aslında birey olarak bir yazar olmasına karşın olayları anlatırken ki kendi hali bana çok itici geldi açıkçası.Bir yazar olaylara ve insanlara bence daha geniş bir pencereden bakmalı kadın en basit şeylere bile çok şaşırıyor ve değişik itici tepkiler veriyor.Benim bildiğim yazarlar hayata sıradan insanlardan daha farklı bakan kişilerdir Uzuner olaylara çok sıradan bir insanın vereceği tepkileri vermiş hem de çok ilginç olaylar yaşamasına rağmen.Ben olsam ve bunlar benim başıma gelse daha bi ballandıra ballandıra olayın heyecanı ve mutluluğu ile anlatırdım nedense bana anlatımı çok kuru geldi sadece tatlı anılar olarak kalmış aklında yazarın ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...