29 Ekim 2017 Pazar

Kitap - İmkansızın Şarkısı Haruki Murakami

Herkese merhabalar efenim ...

Gün Murakami ile aymasın mı ?
Bu güzel pazar sabahına Nobel ödüllü Japon yazar olan Murakami'nin en beğenilen kitapları içerisinde olan "İmkansızın Şarkısı" ile başlayalım istedim.

Murakami öyle çok kolay okunabilen bir yazar değil maalesef.Kitaplarında çok fazla ayrıntı ve çok fazla karakter ve karakterlerin ayrı ayrı ana hikaye içine yedirilmiş hikayeleri var.O yüzden normalde 3-4 günde okuyacağım bu kitabı en az 1 hafta da okuyabildim hatta araya başka kitapları da soktuğum gerçeğini itiraf etmem gerekiyor.

Murakami'den daha önce "Yaban Koyununun İzinde " kitabını okumuştum oldukça değişik bir kitaptı hatta sonuna cidden hiç bir anlam verememiştim hatta biraz fantastik dahi bulmuştum bu kitapsa gayet gerçek hayattan bir kitap hatta yazarın hayatından da izler olduğundan bahsediliyor ki üniversitede okuyan bir çocuğun üniversite yıllarını anlatıyor.Kız arkadaşları,erkek arkadaşları 68 kuşağında ki Japon gençliği ve Tokyo ... Karakter analizlerini cidden çok iyi yapabilen bir yazar Murakami ve cidden değişik karakterde ki insanlara yer veriyor sanki oyun oynuyor gibi hissediyor insan onu okurken ordan oraya gidiyor ve yeni insanlarla tanışıp onların hikayesini ortak oluyor hayatlarında kalıcı ya da kalıcı olmayan izler bırakıyor ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...