5 Ekim 2017 Perşembe

Kitap - Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku İlhami Algör

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'de yatağımdan uzanarak bu satırları yazmak öyle keyifli ki anlatamam size.Yazın burdaykende biran önce Balıkesir'e gitmek istiyordum değil mi :)

Neyse efenim yüklü bir kitap siparişi verdim o kitaplarım gelene kadar onun bunun kitabıyla idare etmeye çalıştığımı söylemiştim malum bende kitap bağımlılığı var elimde okuduğum bir kitap illa ki olmak zorunda okunacak o kadar çok şey var ki okumamak bana boşa zaman öldürmekmiş gibi geliyor :)

Oda arkadaşımın kitaplarına dadandım bu seferde.Aslında benim için 1 günlük bir kitap oldu çünkü bu kitabı okuması hem çok kolay hem de çok kısa.Hemen okuyup bitiriveriyor insan çünkü kitap öyle bir dille yazılmış ki sanki kitap okumuyorda tatlı dilli biraz da edebiyattan anlayan bir arkadaşınız hikayesini anlatıyor gibi oluyor.Bir ara oldukça popülerdi bu kitap hatta bildiğim kadarıyla bu Behzat Ç. filmiyle de bir alakası mı vardı orada oynayan adam bu kitabın ismiyle aynı olan bir başka konulu film mi çevirmişti maalesef tam olarak bilemiyorum.Ben bu kitabı okuduğum için bu kitabı bilirim.

Kitabın konusu ne diye sormayın zira bilmiyorum :D Çünkü cidden bir konusu var mı bu adam ne anlatıyor pek anlamış değilim sadece Müzeyyen diye bir sevdiğinin olduğunu ve onu terk ettiğini anladım onun üzerine yazılmış kısa bir hikaye mi desem deneme mi desem sadece öylece bir düz yazı mı desem bilemedim ... Bu arada soğuk kahve hastalığımı bilmeyen kaldı mı bilemiyorum ilk defa bir Türk markası olan Torku'nunkini içtim ve açıkçası pek beğenmedim kıvamı diğer markalara göre daha bir farklı sanki bilemedim :/ Ama Türk markalarını her zaman desteklemekten yanayım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...