16 Ekim 2017 Pazartesi

Kitap - Elia İle Yolculuk Livaneli

Herkese merhabalar efenim ...

Benim için oldukça maceralı geçen bir hafta sonundan sonra (çok yakında postu gelecek) yeni bir haftaya kitap postuyla başlamanın iyi olacağına karar verdim.

Livaneli benim en sevdiğim Türk yazarlardan biridir her kitabını elimden geldiğince okumaya çalışıyorum bu kitabı da en son çıkan kitabı.Elia Kazan ile olan Kayseri yolculuğundan daha doğrusu bir yaşam yolculuğundan bahsediyor.Anı tarzında bir yazı aslında ve bol bol çok güzel illüstrasyonlarla desteklenmiş.Elia Kazan'ın ismini daha önce maalesef hiç duymamıştım bence benimle birlikte bir çok insan da duymamıştır böyle önemli bir ismi Livaneli'nin bu kitabıyla tanımış olduk.Kendisi Amerikalı bir yönetmen ve yazar olarak geçer ama Livaneli'nin anlattığına göre kendisi tam bir Türkiye ve Anadolu aşığı imiş.Hatta Kayseri'de çocukluğunu yaşamış ve Livaneli birlikte o topraklara yeniden dönüyor.Bozkırı,o yörenin kokusunu,anılarını bizlere aktarıyor Livaneli vasıtasıyla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...