17 Ekim 2017 Salı

Etkinlik - Haluk Levent Söyleşisi

Herkese merhabalar efenim...

Bizim okulda böyle şeyleri görmek pek enderdir o yüzden her defasında değerini bilip gitmek gerekir.Haluk Levent Anadolu Rock'ın en iyi temsilcilerinden biri ve ben küçükken çok dinlerdim hala diniyorum derseim yalan söylemiş olurum çünkü Türkçe şarkı biliyorsunuz ki çok fazla dinlemiyorum ama kendisini çok severim.Bizim dekanın münasabetsizliği nedeniyle adamı az daha yoldan döndürüyorduk bu yüzden ona karşı üniversite olarak biraz ayıp etmiş bulunuyoruz bu yüzden ayrı bi üzgünüm :/ Ama kendisi çok tatlı bir adam olduğu için kulüple konuşmuş hem de sevenlerine ayıp etmemek hem de buraya kadar gelip yarı yoldan dönmemek için başka bir yerde toplanılmaya karar verilip yine de gerçekleştirdi söyleşiyi.

Biliyorsunuz ki Haluk Levent'in şarkıcı kimliği yanında sosyal bir kimliği de var bu yüzden maalesef bazı kesimler kendisinden pek hazetmez.Ayrıca söyleşi de sadece müzikle ilgili soruları değil toplumsal olaylarla ilgili sorulara da yanıt verdi ve ağzına sağlık her konuda enfes konuştu vallahi bu adamın düşünce yapısını seviyorum şahsen.Egodan arınmış çok mütevazi ve çok tatlı tam bir Anadolu çocuğu havası var adamda ve bunu belli etmekten de hiç bir yerde hiç bir şekilde çekinmiyor.

Ayrıca kendisinin kurduğu AHBAP diye bir sosyal yardımlaşma derneği varmış ben de söyleşi de öğrenmiş oldum.Şu linkten daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz :

https://ahbap.net/



Son olarak Haluk Levent'in mükemmel bir şekilde seslendirdiği İzmir Marşı'nı da şuraya bırakıyorum ...

                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...