3 Ekim 2017 Salı

Kore Dizi - Strongest Deliveryman

Herkese merhabalar efenim ...

Sanki çoook uzun bir süredir Kore dizisi yayınlamıyor gibi hissettim kendimi bu postu yazarken :)
Okul başlayalı sadece yeni yayınlanan dizileri takip ettiğim için can sıkıntısından arşivlerden izlemediğim Kore dizilerini çıkarıp izleme olayı benim için bitti :)

2017 Romantik-Komedi dramalarından biri olan genelde 2.adam olarak karşımıza çıkan Go Kyung Pyo Oppanın nihayet baş karakter olarak karşımızı çıktığı bir dizi olan Strongest Deliveryman'i izleyip bitirdim nihayet.Kore dizilerinden aşk meşkin yanında artık gerçekçi işlerin ve hayatların olduğu dizilerde revançta olmaya başladı ki ben bu tür dizileri daha çok seviyorum.Gerçek hayata daha yakın karakterler ve olaylar elbette her zaman daha iyidir :)

Aslında konusu başlarda oldukça umut vaadetmişti ama bölümler ilerledikçe açıkçası biraz sarpa sardığını hissettim ve en sonunda da iyi ki daha fazla uzatmadan bitirmişler dedim.Sanırım ilk defa bir Kore dizisinde baş karakterlerden çok yan karakterlerin aşkını sevdim çünkü onlar daha samimi ve daha komedilerdi :D Ayrıca baş roldeki kızı hiç sevmedim umarım bir daha dramalarda görmem :/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...