10 Ekim 2017 Salı

Kore Dizi - Deserving of the Name

Herkese merhabalar efenim ...

Ders arası küçük bir blog yazısı molası :)

Her gün buraya girip bir şeyler yazmazsam içim rahat etmez biliyorsunuz :)
Kore dizilerime bile vakit ayıramaz oldum :/ Sadece yeni çıkan dizilere arada bir bakıyorum o da çok ilgimi çekerse yoksa bir çoğunu boş geçiyorum sanırım yazın o dizilerin üstünden bir geçerim :D Asla kaçırmam :D

İki oyuncusunu da daha önce bir yerlerde görmediğim (görmüş olsam bile çok fazla tanımadığım) 2 kişinin Fantastik-Romantik Komedi kategorisinde dizisi.Fantastik olması tabi ki beni kendine çeken nokta oldu.Gerçi bu tarz konulara artık fazlasıyla alıştırdı bizi Kore o yüzden sanırım bu dizi öyle çok fazla rağbet görmedi maalesef.Sessizce başlayıp sessizce biten dizilerden oldu.

Joseon Dönemi ve günümüz Koresi arasında her öldüğünde gelen bir adamın hikayesi diyebiliriz aslında.Adamı sevmiş olsam da kadın maalesef bana çok itici geldiği için hikayeye çok fazla ısınamadım daha doğrusu oyuncular arasındaki kimyayı çok fazla beğenmedim.Zaten başta oldukça iddalı başlasa da bence sonlara doğru biraz saçmalamaya başladılar Allah'tan 16 bölümde bıraktılarda daha fazla tadı kaçmadan bitti kalbimizde iyi hatırlanacak bir dizi olarak yerini aldı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...