6 Eylül 2017 Çarşamba

Korku Film - Take Me Home

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün bir Tayland filminden bahsedicem.Benim çok sevdiğim 2 oyuncu var başrollerde : Mario ve Wannarot ! Sırf bu ikisi için izlemeye başladım filmi ama film çok tuhaf yerlere gitti bildiğin film korku filmliğinden çıktı korku oyununa döndü çünkü beynim iyice ambele olmaya başladı bi süre sonra :D Tam filmi anladım derken yine anlamadım sonuna doğru baya baya her şeye ortaya çıktı gerçek mi yoksa hayal mi onu da anlayamadım kısaca anlamadım :D Filmi izleyin lütfen sonra bana yazın bakalım siz anlayabilecek misiniz olan biteni :D 

Bu arada film korku filmi ayrıca psikolojik gerilimde diyebiliriz.tayvan-drama.com'dan izleyebilirsiniz.İlk defa Tayland'dan bir korku filmi izledim beynim yandı :D Bu Asyalıların korku filmi anlayışı oldukça garip olabiliyor :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...