20 Eylül 2017 Çarşamba

Dram Film - My Cousin Rachel

Herkese merhabalar efenim ...

Akşam beni uyku tutmayınca bugün de okulum olmayınca sabahın 4'üne kadar film partisi yaptım resmen ve 3 tane dönem filmi izledim :D Neden hepsi de dönem filmi bilemiyorum sanırım öyle denk geldi ama hepsi de 2017 filmleriydi.

Başrollerinde Rachel Weisz ve Sam Claflin olan bu film Romantik-Dram ve Gizem idi.Hatta tek başına Gizem bile denebilir çünkü film resmen komplo teorilerini üzerine kurulu idi hatta film : "O yaptı mı yoksa yapamadı mı ? " diye başladı ve öyle de bitti.Yapıp yapmadığını biz de öğrenemedik maalesef çünkü sonu açık bitti filmin ! (Bu spoiler sayılır mı ? :D)

Ayrıca romandan uyarlaması daha izlenesiydi ayrıca kostümler,o sahnelerde ki kasvetli hava en sevdiğimden ohh yeah :D Bu tarz dönem filmleri seviyorsanız tabi bol bol da gizem tavsiye ederim :)

Daphne du Maurier'in romanından uyarlanan film, genç bir adam olan Philip'i temel alıyor. Philip günün birinde gizemli bir akrabası tarafından ziyaret edilir. Rachel, Philip'in kuzenidir. Bu arada Philiip'in koruması ile evli olan Rachel eşini kaybetmiştir. Philip eşinin ölümünde parmağı olduğu düşündüğü kadından intikam almak ister, fakat Rachel'la alakalı gizemli bir yan Philip'i kendine çekmeye başlar. Aralarında karşı konulmaz bir çekim oluşan ikili bu sırlarla dolu hayatlarında nereye sürüklenecektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...