10 Eylül 2017 Pazar

Kore Dizi - School 2017

Herkese merhabalar efenim ...

School 2015 dizisinden sonra 1 yıl aradan sonra School 2017 dizisini çıkardıklar bize de yeni yüzlerin hikayesini izlemek düştü , izledik bitti ve şimdi de benim için okul hayatının yeniden başladığı bu günde yazmak istedim.Gerçi bu yazıyı İzmir'den yazmıyorum ama bugün Balıkesir yolcusuyum :)

School serisi aslında Kore'de 1999 yılından beri yayınlanan bir seriymiş ve bu 7.sezonuymuş ama tabi ben sadece 2015 versiyonunu izlemiştim o diziyle de bize Kim So Hyun,Nam Ju Hyuk gibi isimleri kattı dizi.Tabi o zamanlar bu ikisi çaylak oyunculardı şimdilerde Kore'nin en popüler aktörlerinden oldular ki bence bu dizide de bence gelecek vadeden 3 isim var.Kim Se Jeong,Kim Jung Hyun ve Jang Dong Yoon hatta bu diziden sonra hemen Dong Yoon'un yeni bir diziye daha başladığını duymuştum kesin izlerim ama ne zaman bilemiyorum ben çok tatlı ve yetenekli bir çocuk :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...