18 Ağustos 2017 Cuma

Müzik - Adele Send Me Love

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün söz verdiğim gibi geleneksel cuma müzik günlerine geri döndük.Müzikleri o gün ki moduma göre seçiyorum açıkçası.Klibe ya da şarkıya göre ayarlamıyorum sadece sevdiğim şarkıları sizlere de dinletmek istiyorum.Aslında şu sıralar KPOP yani Korece şarkılar dinliyorum pek Amerikan şarkıları dinlemiyorum ama herkese hitap edebilmek adına o arada da olsa dinlediğim Amerikan şarkılarını dinletmek istiyorum.

Bugün modum kesinlikle Adele Send Me Love tadında.Klip izleken açıkçası benim biraz başımı döndürüyor üç boyutlu gözlükle izleyince görüntü normalleşiyor diyen dahi var bilemiyorum denemedim ben sadece Adele'i ve bu şarkısını çok seviyorum size de dinletmek istedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...