23 Ağustos 2017 Çarşamba

Kitap - Pinokyo'nun Rüyası Selvi Atıcı

Herkese merhabalar efenim ...

Geçtiğimiz 2 gün Samsun'da dayımın yanındaydım o sırada kuzenimin kitaplığından boş zamanlarımı değerlendirmek için bir kitap seçip okudum.Daha önce adını çok duyduğum  ama okumaya fırsatımın olmdığı bir yazar olan Selvi Atıcı'nın Pinokyo'nun Rüyası adlı romanını okudum.Aslında Romantik-Komedi tarzında bir kitap ama olay bana ilk başlarda biraz değişik gelse de sonraları sıradanlığa bağladı açıkçası.Bazı cümleler cidden altı çizelisiydi bu konuda yazarı tebrik ediyorum.Üslubu gerçekten çok akıcı ve oldukça güzel ki ben 400 sayfalık kitabı 2 günde okudum yani ...

 Bundan sonra bende GoodReads'te olduğum için okuduğum kitapları ve verdiğim puanları oradan takip edebilirsiniz.GoodReads'te 4.42 puan almış.5 üzerinden olduğu varsayılırsa oldukça iyi bir puan.

Kitabın konusuna kısaca değenicek olursak : Ömer oldukça çapkın,zengin ve işin de oldukça popüler olan bir doktor.Bir gün arabasının üzerine Gazel adında bir kız düşüyor ve Doktor Ömer nedenini bilmediği bir şekilde kıza içten içe ilgi duymaya ve onu intihara sürükleyen şeyin ne olduğu gizemine kapılıyor.Kızı tedavi ediyor ve kızın gidecek bir yeri olmadığı için kızı evine alıyor.Bu süreçte kıza aşık oluyor daha sonra kızın geçmişi ile ilgili şeyleri öğreniyor falan :D Gerisi spoiler olur :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...