30 Temmuz 2017 Pazar

Kore Dizi - Who Are You ?

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün Kore arşivlerinde gözümden kaçmış dizilerle devam ediyoruz.Taecyeon Oppa için başladım gittim yine 2.adama vuruldum :D Ne olacak benim bu 2.adam sendromum :D Kim Jae Wook Oppa'ya resmen bayıldım enfes bir adam ama adam gibi izleyebileceğim başka bir dizi de oynamamış üzgün surat :( 

Neyse Oppaları bi kenara bırakıp diziye gelecek olursak Master's Sun ile The Girl Who Sees Smells karışımı bir dizi olmuş.Yine hayaletleri gören bir ablamız ve hayaletlerin olaylarını anlatan onlara yardım eden bir hikaye.Evet artık biraz klişe oldu bu konu da ama yine de seviyorum ben :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...