14 Temmuz 2017 Cuma

Kore Dizi - Twenty Again

Herkese merhabalar efenim ...

Angry Mom tarzında zamanında izlemediğim ama geri dönüp izleme fırsatı bulduğum ve beni tatmin eden bir diziden bahsetmek istiyorum.Evli  ve artık yaşını başını almış bir ajummanın üniversiteye giden oğlu ile aynı üniversiteye gitmesini konu ediniyor.Yeniden 20 yaşına dönüyor yani :) Çok imkansız bir konu değil :) Aynısını biz bizzat Saide abla ile yaşıyoruz.Tabi kendisi oğlu ile aynı ünversitede değil ama gerçek bir cesaret ve hırs örneği kendisi.

Tabi dizi bu ya kadının boşunmak üzere olduğu kocası da başka bir üniversiteden kadınla ynı üniversitenin profesörlerinden olur ayrıca kadının liseden arkadaşı da orada profesördür.Adamın ilk aşkıdır kadın.Oysa kadın genç yaşta aşık olup okulu yarım bırakmış ve evlenip çocuk doğurmayı seçmiştir ve hayatını değmeyecek bir adama adayarak geçirmiştir.

Güçlü kadınların olduğu dizileri hep çok sevmişimdir.Gönül isterdi ki Angry Mom'da da boşanmak üzere olduğu bir kocası olsunda okul öğretmeni ile aşk yaşasın :D Evet içten içe herkes bunu istedi biliyorum :D Neyse ki bu dizi de tatmin oldum bu konu da o yüzden huzurlu uyuyabildim :D 

Başroldeki kadını nedense çok sevmedim tipi bana biraz gıcık geldi alışamadım kadına.Ayrıca başrol Oppamızda Liar Game'den tanıdığımız gamzeli oppa :) Sırf onun için bile diziyi izlemeye değer bence :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...