22 Temmuz 2017 Cumartesi

Kore Dizi - My Sassy Girl

Herkese merhabalar efenim ...

2017 Kore dizileri ile yolumuza devam ediyoruz ! Yeni bir oppa bulmama vesile olan bir dizi daha ! Joo Won Oppa aslında Kore'de çok ünlü ve br çok efsane olan dizi de oynamış ama eskilerden olduğu için ben kendisini bu dizisi ile tanıdım ve tatlışlığına o elmacık kemikli yüz yapısına bayıldım,vuruldum ! Bu arada Oh Yeon Seo Unni'ye bayıldım baya güzel bir kadın ayrıca rolününde hakkını veriyor.

Sassy Girl aslında Kore'de artık bi terim olmuş.Aslı 2001 yılında çıkan bir film ve zamanında baya baya tutulmuş.Minnoş kız modası bitmiş onun yerine hayatını yaşayan,havai tip çatlak kızlar moda olmuş :D En sevdiğim moda çünkü ben de öyle bir kızım :D

Filmle bu dizinin pek bir alakası yok aslında ki zaten bu dizi eski dönemde geçiyor.Başlarda oldukça eğlenceli olarak başladı ama sonlara doğru dönem dizisi olduğu için drama bağladı maalesef.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...