8 Temmuz 2017 Cumartesi

Kore Dizi - Moorim School

Herkese merhabalar efenim ...

Aslında zamanında kardeşimin tavsiyesi üzerine izlemeye başladığım ama 2 bölüm izleyip bir şekilde yarım bıraktığım ve artık izleyecek Kore dizisi bulamayınca kürkçü dükkanı misali geri dönüp izlediğim biri dizi olan Moorim School'dan bahsedicem sizlere.The Liar And His Love dizisi ile tanıdığım Lee Hyun Woo Oppa'nın dizisi ben bu çocuğu nedense Hong Ki ve G Dragon Oppalara çok benzetiyorum ikisinin karışımı gibi geliyor bana çocuksu masum bir tipi var o yüzden dizilerini izlemeyi seviyorum ama bana çok erkeksi gelmediği için dizilerinde hep 2.çocuğa gözüm kayıyor ki yine aynı şey oldu ve Hong Bin Oppayı keşfetmiş oldum :D 

Bu arada başroldeki kızı hiç sevmedim sesi çok kalın ve çok kaba saba bir tip Joy nasılda yakışmıştı diğer dizide adamın yanına zaten minnoş bir adam minnoşta bir kız yakışıyor bence yanına.Neyse dizi klasik okul dizileri tadında gibi gözükse de içinde azucuk fantastik ögeler barındırıyor.Spor kategorisine bile azcuk giriyor olabilir :D Ortalama bir dizi benim için boşlukta izlemelik türden.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...