3 Temmuz 2017 Pazartesi

Kore Dizi - Man To Man

Herkese merhabalar efenim ...

2017 Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ! Park Hae Jin Oppa'yı öyle aman aman çok beğenmiyor olsam da Kore'de ayılıp bayılanı çok bir Oppa baya bir popi.Böyle bir adamın yanına bu kadar çirkin bir kız vermek kimin aklına girdi çok merak ediyorum.Dizi eğer tutmadıysa ki ben öyle çok fazla tutulmadı diye biliyorum bu kız yüzünden maalesef.Tabi konusunun K2 vari olaması da etkili olmuş olabilir.Bu tarz dizileri zaten çok fazla sevmiyorum romantik sahnelerini bile izleyesim gelmedi maalesef bu kız yüzünden.Zaten daha çok hiç popiler bir dizide de oynamamış.Hem öyle ahım şahım bir oyunculuğu yok hem de ciddi anlamda çirkin yaa ! Çıldırcam ! Nerde bu dış görünüşe önem veren Koreliler gözünüz mü görmüyor arkadaşım !!! 

Neyse umarım daha fazla bu kızı başrollerde görmeyiz göz zevkimi bozuyor resmen :D Dizi aksiyon-macera- ve romantik kategorisinde.Başlarda yine oldukça iyi başlasa da senaryo bence sonlara doğru yine çekilmez bir hal aldı maalesef.İzleyiciler artık şu saçmalık bitsinde yerine yeni diziler gelsin diye bekledi resmen.(Bunu uydurmuyorum yorumlardan gözlemim :D )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...