14 Haziran 2017 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Geber Anne ! Sezgin Kaymaz

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'e geldiğimden beri elimde adeta süründürdüğüm ve nihayet bugün bitirdiğim bir kitaptan bahsedicem sizlere.Eve geldim geleli kitap okuyamaz oldum resmen :/ Elimdeki kitabı yarım bırakıp başka kitaba da geçemiyorum.Aslında şimdi anlatacağım kitap öyle sıkıcı bir kitap değil oldukça sürükleyici ama yazar çok fazla tekrar hatasına düşüp bence kitabı çok gereksiz yere uzatmış gibi geldi bana.Bir gizemle ilerleyen dram ve felsefik sorgulama ağırlıklı bir kitap.Fantastik desen değil gerçek desen hiç değil ... 

Sezgin Kaymaz'ı daha önce çok duymuştum bolca övülüyordu değişik bir yazım tarzı ve konusu var.En azından ilk okuduğum kitabından bunları söyleyebilirim.Bilirsiniz bu tarz değişik şeyleri çok severim.Sonunu çok merak ettim kitabın ilk başından beri ve cidden çok ilginç bir sonla okuyucuyu karşıladı yazar.Bu tarz filmler daha önce izlemiştim ama hiç kitap okumamıştım.Bu kitabı kelimelerle anlatmanın çok bir anlamı yok herhalde çünkü değişik kurgusu olan bir kitap ... İçinde paralel evrenler,zaman kavramının karmaşası biraz da nihilistik felsefe var yani kitapta yok yok :D

Bu arada kitabın ismi biraz ateşli :D "Geber Anne!" başta okuyana tuhaf gelse de aslında kitabın kilit kelimelerinden biri bu :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...