16 Haziran 2017 Cuma

Maydanoz Time : Film - Wonder Woman

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun zamandır beklediğim bir film olan Wonder Woman'dan bahsedicem bugün sizlere.Evet nihayet izleme fırsatı buldum fakat resmen hayal kırıklığına uğradım.Bir kere hep savaş düzleminde geçen bir filmdi ayrıca çok fazla siyasi propaganda vardı filmin içinde hatta sırf ana tema buydu dahi diyebilirim.Almanlar kötü eg kaka biz iyiyiz biz masumuz onlar Ares'in gölgesi altında biz masumları öldürüp kötülük yapıyorlar oldu canım ya ... Az tarih bilen her insan nasıl bir siyasi propaganda yapıldığını görür yani ...

Benim DC'de en sevdiğim karakterlerden olmasına rağmen çok büyük hayal kırıklığı oldu.Başroldeki kadını aşırı sevdim o çok ayrı bir konu ama bir kahraman filmini gerçek şeyleri çarpıtarak hatta yanlı bir şekilde vermek hiç olmadı bence ... Sadece Zeus-Ares kavgasına değinilse daha iyi olurdu.

Amazonların Prensesi Diana Price, diğer adı ile Wonder Woman, keşfetmek için geldiği dünyamızda, insanüstü yetenekleri ile büyük bir mücadelenin içine girecektir…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...