13 Haziran 2017 Salı

Kore Dizi - D-Day

Herkese merhabalar efenim ...

Bugünün dizi postunda yine arşivlerden araklayıp izlediğim bir dizi olan D-Day var.Bence senaryosu daha sürükleyici olsaydı efsane diziler arasına girebilecek bir dizi olurdu ama sadece tıbbi bir dizi olarak akıllarda kalacak bence.Ayrıca benim çok sevdiğim 2 Oppa var.Kim Young Kwang Oppa ve Ha Suk Jin Oppa.Bu ikilinini daha önce yanyana bir dizisi dahi olduğunu bilmiyordum ama benim gözümde birbirine çok benzeyen 2 Oppa.Dış görünüş olarak değil elbette :D Kariyer olarak ... İkisi de öyle çok konuşulmayan arada kalmış dizilerde ve mini dizilerde aynı zamanlarda boy gösteriyordu ikisi de aynı anda benim için Oppa oldu :D

Neyse efenim diziye gelicek olursak maaliyet olarak ve emek olarak oldukça uğraşılmış bir dizi.Çünkü mini kıyamet tadında Seul'de yıkıcı bir deprem olmasını ve doktorların bu durum içinde kalmasını anlatıyor.Daha çok Tıbbi-Dram ve Romantik kategorilerinde.

Son olarak dün İzmir'de yaşadığımız 6.3 deprem sonrasında bu dizi postunun gelmesi pek iyi olmadı biliyorum ama sırada bu vardı :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...