11 Haziran 2017 Pazar

Kore Dizi - Angry Mom


Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra deli gibi daha önce ön yargılı davranıp izlemediğim Kore dizilerini izliyorum o yüzden şu sıra bol bol Kore dizisi postu göreceksiniz benden demesi :)

2015 yılında En İyi Senaryo ödülü almış efsane dizilerden biri ile başlıyoruz.İçinde aşk meşk yok diye ben bundan sıkılırım deyip izlemediğim bir diziydi.Önyargımı kırıp ilk bölümleri izlediğim de cidden bi solukta izleyip bitirdim ve cidden bayıldım diziye.Evet öyle çok fazla aşk meşk yok :) Daha çok entrikalar üzerine kurulmuş bir dizi ... Genç bir annenin okulda zorbalık gören ve hatta dayak dahi yemiş olan kızını korumak adına neler yapabileceğini konu alıyor.Ben kesin böyle bir anne olurum :D Kafadan çatlak çocuğu için her şeyi göze alabilecek,çocuğu ile arkadaş bir anne ... Yalnız dizi de başrolde ki kadın karakter öyle çok fazla genç durmuyordu maalesef bence ajumma olduğu çok açıktı daha genç görünen başka bir oyuncuyu bulabilirlerdi bence diye düşünüyorum ayrıca spoiler olarakta kadın evli olmasa daha iyi olabilirdi kızıyla ikisi yaşasalar hatta sonunda öğretmen ile aralarında bir şeyler olsa daha heyecanlı olabilirdi :D 

Bu arada Ji Soo Oppa candır :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...