31 Mayıs 2017 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Ajeossi

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film postlarımıza Kore sineması ile devam ediyoruz.Won Bin Oppanın zamanında çok ses getiren aksiyon ve dram içerikli filmi olan Ajeossi'yi daha yeni izleme imkanı buldum Türkiye'de de Mazisi Olmayan Adam adıyla çıktı ve TV'ler de bir çok kere oynadı ama izlemedim elbette çünkü o zamanlar Kore sinemasına bu kadar ilgi duymuyordum hatta çekik insanların hiç bii hoşuma dahi gitmiyordu çok uzak bir kültür gibi geliyordu bana şimdi nerden nereye :D

Gerçekten unutulmaz filmler arasında olabilecek dram ve aksiyon yüklü hatta sonunda beni ağlatan bir hikayesi vardı.Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum.

Cha Tae-sik eski şiddet dolu hayatını bırakıp, bir dükkan açmıştır ve sessiz, sakin bir hayat sürdürmektedir. Tek konuşabildiği kişi hemen yan evde yaşayan So-mi adındaki küçük bir kız çocuğudur. So-mi'nin bazı kişilerce kaçırılmasıyla, bu eski polis organ ve uyuşturucu mafyasının yeniden peşine düşer.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...