28 Mayıs 2017 Pazar

Maydanoz Time : Etkinlik - Zara Konseri

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'e geldim ama daha Balıkesir postlarıni bitirip İzmir'e gelemedim :D Neyse daha çok zamanımız var nasılolsa bütün günler bizim :)

Balıkesir'de öyle bahar şenlikleri falan çok fazla olmaz maalesef etkinlikler konusunda fazlaca geri kalmış bir yer hele de tiyatro-konser konusunda falan.10 yılda bir falan olur onu da iyi yakalamak ve takip etmek,araştırmak gerekiyor.

Zara benim zamanında çok sevdiğim sanatçılardan biriydi. - Zamanında diyorum çünkü şu anda öyle çok sevdiğim bir Türk şarkıcı yok daha çok ya Amerikalı ya da Koreli - 

Kendi şarkılarından daha çok anonim şarkılarını bildiğim için dinlemekte ayrı bi zevkliydi.O da genelde de zaten ya anonim ya da Neşet Ertaş,Müslüm Baba gibi isimlerden şarkılar söyledi.Sesi çok güzel akıp gidiyor ... Ama daha çok melankolik bir repertuvar oluşturmuş gibiydi öyle oynak şarkılar çok fazla yoktu mesela bi Zeytinyağlı şarkısını söylemesini istemiştim ya da Kalenin Dibinde Bir Taş Olaydım ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...