2 Mayıs 2017 Salı

Maydanoz Time : Etkinlik - 22.İzmir Kitap Fuarı

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir den geleli neredeyse 1 hafta olacak ama postlar hala İzmir den kalma :D Aslında bu post İzmir den son post.İzmir de ki 1 hafta mı sizinde anşayacağınız üzere dizi-film olarak geçirdim daha çok son günde İzmir Kitap Fuarına ayırdım.Havalar Nisan ayının sonu olmasına rağmen oldukça kötüydü o yüzden sadece bu etkinlik ile idare etmek zorunda kaldım :) 

Bu yıl fuara ailemle değilde sadece kardeşimle gittim 23 Nisan da gitmemizin faydası olarak her yer kalabalık ve cıvıl cıvıldı bende kardeşimle gönlümce çocuklar gibi gezdim,yedim ve eğlendim :)

İlk olarak sabahın 09.30  gibi kalktık ve bi pastaneye gidip kahvaltı yaptık tam da öğrenci usulü :)



Fuarın 2.günü olmasına hatta erken saatler olmasına rağmen (fuar 11 gibi açılıyordu) oldukça kalabalıktı etraf.Geçen yıllardan farklı bir şey yoktu elbette aynı yayınevleri ve aynı yazalar benim asıl beklediğim Livaneli,Kulin,Şafak gibi yazarlar yine yoktu elbette.Onlar olmayınca diğer yazarlar içinde vaktim yoktu maalesef o yüzden bu yıl imzasız geçti :/

Daha çok gezmeyi daha çok sevdiğim Sahaf bölümünde gezip bir kaç kitap aldım.



Fuarın ardından karşısında kurulan lunaparka gittik.Eh bugün 23 Nisan hesabı kardeşimle Korku Tüneline bindik.Kardeşimin ilk seferi olmasına rağmen benim 2.seferimdi ilk kez Mersin de binmiştim gerçi o zamanlar çocuk sayılırdım ama annemle binmeme rağmen oldukça tırsmıştım :D İçerisi çok karanlık ve size sürekli sürünen bi şeyler ve örümcek ağları var.Hayalim elbette en büyük Korku Tüneline girmek (belki Koredeki :D) 






Alsancak'ta biraz gezindikten sonra soluğu Burger da aldık elbette :D



Kardeşimle ortaklaşa aldığımız ganimetlerimiz sonucunda bir fuar dönemini daha böyle kapamış olduk.Ertesi gün okulum olduğu için o gün Balıkesir e dönmem gerekiyordu bu yüzden bu yıl fuar biraz alelacele geçti ama yinede kardeşimle birlikte olduğum için mutluydum ve oldukça da eğlendim önemli olan bu bence :)



2 yorum:

  1. Ne güzel fuara gidebilmişsiniz. Ben sadece blogda duyurusunu yapabildim. Keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmir ailemin yanında olunca böyle etkinlikleri kaçırmamaya çalışıyorum :)

      Sil

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...