9 Nisan 2017 Pazar

Maydanoz Time : Film - Split

Herkese merhabalar efenim ...

Pazar sinemasında bugün yine psikolojik bir film var.Ama bu sefer içinde bol bol gerilim ve aksiyonda var.Şu aralar psikolojik-gerilim içinde izlediğim en iyi filmdi diyebilirim.X-Men serisinden hatırlayacağınız benimde çok sevdiğim bir isim olan James Mcavoy başrolde ve oyunculukta döktürmüş resmen.Tabi biz Kore dizilerinde bol bol bu tarz rollerde harka oyunculuklar gördüğümüz için beni o kadar da etkilemedi ama yine de iyiydi :D Sadece gerilim filmi değil ayrıca felsefik alt mesajlarda serpiştirilmiş ve son sahne beni cidden ağlattı diyebilirim.Ayrıca bu tarz filmlerde  - Kore dizilerinde de - biraz fantastiğe kaçabiliyorlar bu filmde de karakter değiştirme konusunda bunu gördüm.23 kişiliğin hepsini göremedik elbette en fazla 4-5 kişiliği adam gibi görebildik bu biraz eksi tarafı oldu sadece abartılmak için 23 kişilik yazılmış hepsini de görsek cidden tebrik ederdim ama maalesef filmin tek kötü tarafı bu olmuş.

Kevin (James McAvoy) kişilik bozukluğundan mustarip biridir. Farklı yaşlarda ve cinsiyetlerde 23’e yakın kişiliği bedeninde barındırmaktadır. Güpegündüz 3 genç kızı kaçırır ve yer altında bir sığınağa kapatır. Kızlar zamanla Kevin’ın değişik sürprizleriyle ve farklı kişilikleriyle tanışırlar. Fakat Kevin’ın büründüğü bu farklı kişilikler, bedeninin de giderek değişmesine sebep olur. 3 kız, kurtulmak için zekice bir plan yapmak zorundadır…


2 yorum:

  1. McAvoy'un karakter geçişleri muhteşem. Giderek daha başarılı ve oturaklı rollerde izleme şansı buluyoruz onu.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gençlik rolleride çok iyiydi bir çok filmde izleme fırsatı bulmuştum onu :)

      Sil

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...