11 Nisan 2017 Salı

Maydanoz Time : Film - Lights Out

Herkese merhabalar efenim ...

Korku filmi severler buraya ! The Conjuring tarzı bir film daha Türkçe çevirisiyle Işıklar Sönünce.Eğer öcülü böcülü filmleri seviyorsanız bu film size göre fakat biraz bana göre vasat kalmış bir film ki ben Türkçe adıyla Korku Seansı filmini de çok vasat bulmuştum bilmiyorum yani en azından beni korkutmuyor ama çok sevdiğim bir arkadaşımı epey bi korkutmuş hatta benimle birlikte tekrardan izledi ama bu sefer korkmadı o saf tek başına akşam karanlıkta izlemiş :D Siz siz olun korku filmi hastasıysanız benim gibi kesinlikle gündüz vakti izleyin sonra psikolojiniz alt üst olmasın :D

Çocukken yaşadığı evi geceleri tuhani varlıkların ortaya çıkmasından dolayı terkeden Rebecca bundan kurtulduğunu düşünmektedir. Yatarken her gece ışığı açık bırakarak uyumaktadır. Rebecca bunun geçtiği duygusuna kapıldığında küçük kardeşininde başına bu durum geldiği anda eski korkularıyla yüzleşmek zorunda kalacaktır. Rebecca'nın annesini takip eden bu şeylerden artık kurtuluş yoktur.


3 yorum:

  1. Ben de dişime göre bir korku filmi bulamıyorum. Ama Korku Seansı'nı beğenmiştim.
    Işıklar Sönünce'de insanı zıplatan 1-2 sahne var, özellikle ışık kullanımı güzeldi diye hatırlıyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. insanı geren, cidden sıkmadan sürükleyen filmlerden biriydi :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...