24 Mart 2017 Cuma

Maydanoz Time : Gezi - İzmir Seferihisar

Herkese merhabalar efenim...

İzmir'de havalar güzel olunca babama nedense birden bir şeyler oldu ve ayda yılda bir gelen "hadi kızları gezdireyim" hevesi geldi ve maile İzmir Seferihisar da balık yemeğe ve gezmeye gittik.İzmir'de bir çok yeri gezdirdi babişim şimdi Allah var hakkını yememem gerekir bu konuda sanırım gezme konusunda benim gözüm fazla aç :D Ama havalar iyi olmaya başlayınca ben buralarda bol bol gezicem şimdiden bunun haberini de vermiş olayım :D

Seferihisar İzmir'de aslında öyle aman aman gezilecek görülecek güzellikte bir yer değil öncelikle.İzmir'in küçük bi sahil kasabası diyebiliriz.Beyaz evlerle ve pembik çiçeklerle donanmış,dar sokaklarında huzur bulacağınız,sahili,masmavi denizi ve gökyüzü ile arada şehrin kalabalığından kaçıp gelebileceğiniz bir yer.Sanki 4 tarafı denizlerle çevrili bir ülkede yaşamıyormuş gibi Koreliler gibi deniz kenarına gidince çok fazla mutlu olduğumu miss gibi havayı koklayarak "Çuhaaa" - Fresh,çok güzel hava,çok mutluyum anlamında - dediğimi farkettim.Kore dizileri iyiden iyiye hayatımı,karakterimi etkilemeye başladı benim :D

Marinası bir çok yere göre oldukça küçük geldi bana yatlar,katlar malum zengin marinası :D Minnakta bir kalesi var oldukça rüzgarlı orası o yüzden oraya çıkmak biraz zahmetli oluyor açıkçası ama çıkınca da manzarası oldukça güzel olduğundan değiyor o kadar zahmete :D

Balık,midye,salata ve kola ile karnımızı oldukça güzel doyurduk biraz tuzlu tabi restorantlar sanırım kişi başı 50 TL falan tutar bu şekilde yemek ... Balıklar oldukça taze ve güzeldi ınstagram hikayesine koyduğum için unuttum resmi kaydetmeyi o yüzden koyamadım resmini ve ama büyük balık yemeyi tercih ettim ben.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...