22 Mart 2017 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Manchester by the Sea

Herkese merhabalar efenim ...

Oscar geldi geçti ne hakkında bir yazı yazabildim ne de hedefleyebildiğim filmleri izleyebildim :/ Malum okul olunca üstüne bir de sınırlı bir internetim olduğundan böyle ara sıra vaktini buldukça izlemeye çalışıyorum :) 

Casey Affleck - filmin başrolündeki adam - En İyi Erkek Oyuncu Oscarını aldı.Filmden önce hak ettimi etmedi mi pek bir fikrim yoktu ama açıkçası oyunculuğu öyle o kadar oscar alacak kadar iyiydi diyemem ki filmi de çok fazla beğenmedim açıkçası benim gönlüm daima Lion'dan yana oldu :D

Film drama ağırlıklı.Olaylar çok ağır bir şekilde akıyor ve filmde nedense - adamın oyunculuğundan belki de konuşma tarzından,davranışlarından bilemiyorum artık - karamsar iç bunaltıcı bir şekilde ilerliyot.Oysa çok güzel yerlerde çekilmiş ve manzaralar oldukça güzel.Kar,deniz manzaraları vb ... Michelle Williams'te yardımcı kadın oyuncu olarak filmdeydi kendisini de oldukça severim bu filmde ki oyunculuğunu da oldukça beğendim.Çocuklarını bir yangında kaybetmiş bir adamla karısıyla boşandıktan sonraki yaşantısını anlatıyor.Bana nedense çok fazla geçmedi o duygu yoksa bu tarz dram filmlerine dayanamaz ağlardım beni biliyorsunuz :)

Lee Chandler, sıhhi tesisat, elektrik, kapıcılık gibi sıradan işler yaparak, tek göz bir evde yalnız başına yaşayan bir adamdır. Doğup büyüdüğü ama uzun zamandır uğramadığı kentten bir gün acil bir telefon alır. Kalp hastası abisi hastaneye kaldırılmıştır ve durum ciddidir. Lee kafasında endişeler ve soru işaretleri ile yola koyulur. Hastanede alacağı haberle de birlikte hayatı değişecektir.

Filmin yönetmenliğini ve senaryosunu New York Çeteleri filminin de senaristi olan Kenneth Lonergan üstlenirken oyuncu kadrosunda başrolü Casey Affleck sırtlıyor. Kadroda kendisine Michelle Williams, Kyle Chandler, Gretchen Mol ve Lucas Hedges gibi önemli isimler eşlik ediyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...