12 Mart 2017 Pazar

Maydanoz Time : Film - Jackie

Herkese merhabalar efenim ...

Yağmurlu hava da yapılacak en güzel şey kesinlikle abur cuburunu hazır edip film izlemektir.Şahsen ben öyle yapmayı tercih ettim bugün belki sizde öyle yapmak istersiniz diye pazar sineması altında film önerimle geldim.Tabi havayla eş değer ağır ilerleyen kasvetli ve psikolojik bir film istiyorsanız ...

Fragmanlarından bu yana çok konuşulan ve benim de çok merak ettiğim bir film oldu Jackie.Daha önce bildiğim kadarıyla Keneddy hakkında bir sürrü film-dizi-kitap yapılmış olsa da karısından ya da çocuklarının ne yaşadıklarından bu şekilde bahsedilen bir şey yapılmamıştı.Başrolde o mükemmel oyunculuğu ve duru güzelliği ile Natalie Portman var bu rol için oldukça çalışmış belli ki eğer daha önce Jackie Kennedy'nin videolarını izlediyseniz konuşma tarzı ve duruş,tavır olarak oldukça benzetmiş.Daha çok Keneddy öldükten sonra Jackie'nin iç dünyasında yaşadıklarını anlatıyor ...

Başkan John F. Kennedy’nin 1963’te Dallas’ta uğradığı suikast sonucu ölmesinin ardından First Lady Jacqueline Kennedy(Jackie), tüm ülkenin gözü üzerindeyken bu büyük travmayı atlatmak, kocasının tarihi mirasını yaşatmak ve çocuklarının karşısında dik bir duruş sergilemek zorundadır. Film, suikast gününü ve cenaze hazırlıklarını suikasttan bir hafta sonra Jackie’nin LIFE dergisine verdiği röportajı kaynak alarak anlatıyor.
Natalie Portman’ın Jackie Kennedy’i canlandırdığı dram filminin yönetmen koltuğunda Şilili yönetmen Pablo Larrain yer alıyor. Filmin başrolündeki Portman’a Greta Gerwig, John Hurt ve Max Casella eşlik ediyor. Yapımcılığını Darren Aronofsky’nin üstlendiği filmin senaryosu ise Noah Oppenheim tarafından kaleme alındı.


2 yorum:

  1. Filmi izlerken konuşma tarzı acaba abartılı mı diye düşünmüştüm ama Jacqueline Kennedy videolarını izlediğimde Portman'ın çokiyi iş çıkardığına kanaat getirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bende öyle düşündüm izlerken :D

      Sil

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...