27 Mart 2017 Pazartesi

Kore Dizi - My Unfortunate Boyfriend

Herkese merhabalar efenim ...

Geldi yine pazartesi ve havalar yine soğumaya başladı.Şu havanın kararsızlığı vizede test mi yoksa klasik mi yapacağı belli olmayan hocanın gıcıklığı ve kararsızlığı gibi :/

Neyse gelelim bugünün konusuna :

2015 yılından nedense kaçırdığım bir dizi ile daha karşınızdayım efenim.Artık 2017'den izleyecek yeni dizi bulamayınca eski gözden kaçırdığım dizilere bakmaya arşivleri karıştırmaya başladım.Yine bir Kpop grubunda olan bir tatlışın dizisi.TRAX diye bir grubun üyesiymiş hatta daha önce bir kaç dizide de oynamış başroldeki tatlış fakat daha önce hiç gözüme çarpmadı ya da çocuk önceleri pek bana hitap etmedi :D Ama buradaki rolü tam bir tatlış,tam bir şapşik olunca çocuk acayip hoşuma gitti dizi bana nedense You're My Pet dizisini anımsattı :D Çocuk köpek gibi davranmıyor elbette ama o kadar şirin,uysal bir adam ki insanın çocuğu alıp evde besleyesi geliyor :DDDD 

Adam o kadar şanssız biri ki adamın lakabı Bay Talihsiz :D Dizi boyunca yaptığı şapşiklikleri izledik kıza tabi ki gıcık oldum nasıl bu kadar tatlış bir şeyi insan azarlayabilir :D

Dizi, Hiçbir zaman doğrudan ayrılmayan Yoon Tae-Woon (No Min-Woo) ve fırsatını bulduğunda yalandan kaçınmayan Yoo Ji-Na (Yang Jin-Sung) arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...