10 Mart 2017 Cuma

Kore Dizi - Missing 9

Herkese merhabalar efenim ...

Daha şimdi 15-16. bölümlerini izleyip bitirdiğim (sabır ve selametle) bir 2017 dizisinden bahsedicem sizlere.Bu dizi resmen böyle müko bir kadroya nasıl helak edilir oldukça iyi başlayan dizi daha sonradan nasıl aşırı saçmalar ? Hayatımda sonradan çok saçmalayan bir dizi gördüm ama bu dizi kadar görmedim :D İlk baştan itibaren konusu resmen Lost dizisinden çakmaydı.Bir grup insanın uçağı bir adaya düşer ve 9 kişi sağ kalır ve adada yaşam mücadelesi verirler.

Başta tamam dedik hadi böle çakma bir senaryo olsun en azından dahice bir şekilde ilerlesin çünkü kimler kimler yokki kadroda ! Bi kere dizide idol grubu olan Jung Kyoung Ho - Exo'dan en sevdiğim idol olan Çanyoraaaa , We Got Married programından itibaren soğuk duruşu ama içinde şapşik bir kişiliği olan Choi Tae Joon ve dizi de menejer rolünde olan kardeşimle bizim yeni idolümüz Oh Jung Se ( biz ona Odo diyoruz bi dizi de ki karakterinin ismi oydu ve karakteri cidden komediydi aşırı yetenekli bir adam) ! - Kızların hiç birini tanımıyorum maalesef-

Aşk dizisi diye geldik biz ama dizi de entrikadan başka bir halt olmadı maalesef ayrıca içlerinden biri sürekli birilerini öldürdü durdu seyircilerin sinirlerini zıplattı ama diğer kişiler onu sürekli affedip durdu salak salak hallere büründüler bölümler ilerledikçe dizide bir çok mantık hataları ve boşluklar çıkmaya başladı hatta final bölümünde çevirmen bile dayanamamış olacak ki diziye en sonunda - böle bir senaryoya sonuna kadar dayanıp izlediyseniz helal olsun size - demiş :D 

İlk başlarında kardeşimle beni çok etkilyen hatta üzerine bir çok teoriler ürettiğimiz bizi çok etkileyen bir dizi olmuştu senaryo hakkında dizinin ilerleyişi hakkında kafa falan yoruyorduk üzerine tartışıyorduk ama böle ilerlemesi ve bitmesi .... diyecek bir laf bırakmadı bana.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...