4 Mart 2017 Cumartesi

Kore Dizi - Hwarang

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz.Dün size şu sıralar bu dizide keşfettiğim ve baya baya kafayı taktığım yağuşuklu oppam olan Park Hyung Sik bahsetmiştim.

Bugünde onu asıl keşfettiğim yer olan Hwarang adlı 20 bölümlük dönem dizisinden bahsedeceğim.Hwarang'ın konusu öyle ahışm şahım değil ama bir oyuncu kadrosu var görenin ağzından sular akıyor vallahi !

Efenime söyleyeyim ilk olarak başrolde özellikle She Was Pretty dizisiden hatırlayacağınız Park Seo Joon var.Sm şirketinin oyuncularından ve şarkıcılarından biri olan Kore'de çok beğenilen ama benim nedense çokta beğenmediğim Go Ara var.Neyse siz kızları boşverin asıl oppalar odaklanın :D

Benim en sevdiğim KPOP grubu olan BTS'ten V var.Daha önce kısa filmlerde ve kliplerde zaten şahane bir oyunculuk performansı sergilediği için oldukça göze batmıştı senaristler durur mu hemen havada kapmışlar tabi bizim uzaylı oğlan V 'yi ! Gerçi yan rolünde yan rolü ama olsundu onu dizilerde izlemek ayrı bi keyifti darısı diğer BTS üyelerine amin !

Daha bitmedi elbette efenim 2.adam rolünde Kralım canım benim HyungSik var elbette.Shinee KPOP grubundan tatlış Minho 'da var diğerlerini pek tanımıyorum ama daha ne olsun be a ! 6 yakışıklı aynı dizide toplanmış gözlere ziyafet :D 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...