26 Mart 2017 Pazar

4 Minnak Kore Dizisi

Herkese güzel bir pazar gününden merhabalar efenim ...

Vizelere son 1 hafta kala ben hala bi kafeye gelmiş pazar kahvaltısı eşliğinde bu yazıyı yazıyor,Kore dizisi izliyorum :D Neden derseniz çünkü ben yumurta kapıya dayanınca çalışabilen insanlardanım ama hayatımda Büte dahi kalmadım :D 

Neyse efenim Kore dizilerini hatmetmeye devam ediyoruz.Uzun soluklu dizilerden başka izleyecek bulamadıysam kısa soluklu dizileri birleştirip yine uzun soluklu değişik diziler izleme havası yaratıyorum kendimde Kore dizisinden gerçekten sınır tanımam yok :D

Minnak Kore dizilerinde genelde KPOP grubundan kişiler yer alıyor böylece hem gruplarını duyma hem de oyunculuklarını hem de o tatlış suratlarını izleme fırsatım oluyor :D

                                                                      Hot And Sweet

FtIsland grubundan daha önce HongKi Beyfendisini izleme fırsatı bulmuştum ve cidden çok eğlenceli,yetenekli ve tatlış biri :D Grubun diğer üyelerini de sanırım kliplerden değilde bu tarz minnak dizilerden öğrenicem :D Minnak dizilerde öyle aman aman bi konu mantık ya da akış beklmeyin genelde saf aşk üzerine durulur ve en az 2 en fazla 12 bölüme sığdırılmaya çalışılır :D 10 numara aşçı olmasına rağmen sahilde bir karavanda hamburger satan bir genç ile ilham almak için ordan oraya kendini savuran bir ressam kızımızın hikayesini anlatıyor.


Positive Physique

Hwan Dong'un branşı filmdir ve film yönetmeni olarak mezuniyet projesine hazırlanmaktadır. Senaryosu büyük ödülü kazanır fakat filmi tamamlarken bir takım zorluklarla karşılaşır. Şaşırtıcı bir şekilde cüretkârca eski kız arkadaşı Hye Jung'tan başrolde oynamasını ister.


Choco Bank

Kim Eun-Haeng, çalışmaya başlamak için hazırlanan üniversite mezunudur.Çikolata dükkanı açar ve Exo'dan Kai ile karşılaşır.Kai çok iyi bir bankacıdır ama işleri pekte yolunda gitmemektedir annesini üzmemek için bankada çalıştığı yalanını söyler ama orada çalışmıyordur çikolata dükkanının hesap kiap işlerini önce ele alır daha sonra gelen müşterilere yatırım yapma konusunda bilgiler vermeye başlayınca çikolata dükkanı popiler olur.


Bongsoon, A Cyborg In Love   

Kim Joo Sung (Cho Kyu Hyun) ve bilgisayar programı olan Bong Soon ( Yoon So Hee) arasındaki aşkı anlatmakta. Aşkı hissettiği anda kapanan bir programdır.Yarattığı Cyborg ile aşk yaşamaya başlar ve dizi tuhaf bi şekilde devam edip son bulur :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...