16 Şubat 2017 Perşembe

Maydanoz Time : Müzik - Jungkook Ft Selena Gomez We Don't Talk Anymore

Herkese merhabalar efenim...

Uzun zamandır bir müzik arası vermiyorduk.Çünkü benim müzik zevkim fazlasıyla değişti artık neredeyse KPOP dışında hiç bir türde müzik dinleyemez oldum burda da çok nadir olarak paylaşıyorum çünkü çok fazla hayran olan -en azından bilen- kişiler yok.

Neyse efenim ama bu mixi dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Daha önce "Wings" albümlerinin tanıtımları amacıyla beyin yakan kısa filmleriyle birazcıkta olsa bahsetmiştim size BTS grubundan.Hayatımda ilk defa sanırım bir grup için fangirllük yapıyorum :D - Evet 21 yaşındayım-

Bu paylaştığım şarkının zaten orijinal hali Selena Gomez'in şarkısı BTS grubunun en küçük üyesi olan ve her şeyde marifeti olan Golden Maknae olarak bilinen Jungkookûn Cover'ı daha doğrusu Selena Gomez ile fanlar tarafından yapılmış olan mixi kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim normalde de Kookiciğimiz - takma adı - sesini acayip beğenirim ama bu şarkıyı resmen o güzel sesiyle ağlatmış hatta Selena Gomez'den bin kat daha iyi söylemiş !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...