20 Şubat 2017 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Juste La Fin Du Monde

Herkese merhabalar efenim...

Uzun zamandır Fransız sineması izlemiyordum herhalde.Canımın fazlasıyla sıkıldığı bir gün farklı alternatifler denemek istemiş olmalıyım ki yabancı sinemalara sardım.Bunlardan ilki ismini daha önce çokça duyduğum oyuncu ve yönetmen olan Xavier Dolan'ın yönettiği bir film olan Türkçe çevirisiyle "Alt Tarafı Dünyanın Sonu" filmi var.

Fransız sinemasıdan izlediğim filmler nedense genelde psikolojik-dram ağırlıklı oluyor bu da o tarz filmlerden biriydi.4-5 oyuncu ile 1 evde 1 olay şeklinde geçen durgun filmlerden diyebiliriz.O gün yorgunsanız ve kafanız bam bam kütlü filmleri almıyorsa bence bu film tam da size göre.Genel diyaloglar tarzında diyebiliriz.

Ayrıca ne tesadüftür ki yine Léa Seydoux'e denk geldim ! Bu kız hangi filmi izledim karşıma çıkıyor resmen sanki oturmuşta google sayfasından kızın filmlerini aratmış tek tek izliyor gibi hissediyorum! Anlaşılan uzun zamandır beyazperde de olan ve yeni yeni yükselmeye başlayan bir oyuncu."Bir Oda Hizmetçisinin Günlüğünde" oldukça gıcık olsam da göz göre göre kıza alıştım ve sevmeye başladım herhalde bilemiyorum eskisi gibi batmıyor bana o bayık bakışları ve donuk güzelliği ...

Son olarak Marion gibi bir güzellik ve oyunculuk var filmde bunu söylemeyi unutmuşum :D

Jean-Luc Lagarce‘ın tiyatro oyunundan beyazperdeye uyarlanacak olan film “Juste La Fin Du Monde” (“Only The End Of The World“)’de, uzun süredir ailesinden uzakta yaşayan ana karakter yazarın, ailesini ziyaret etmesi ve yakalandığı ölümcül hastalığı ailesine açıklaması konu ediliyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...