8 Ocak 2017 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Rotasız Seyyah Mehmet Genç

Herkese merhabalar efenim ...

Yaşasın tatil ! Bol bol film,dizi ve kitap bekliyor beni bu tatilimde evden çıkmayı hiç mi hiç düşünmüyorum vallahi hele de bu soğuk havalarda :D

Neyse efenim gelelim bugünün kitap postuna.Sevgili abim Murat İşman'dan - kitap için tekrardan teşekkürler - binbir ricayla ödünç aldığım bir kitaptı bu.Uzun zamandır aklımda amatörce yazılmış,güncel bir gezi yazısı kitabı okumak istiyordum.Bloglarda bu kitabı görünce okuma listeme eklemiştim sevgili abim "bende var sana veririm okursun" deyince havalara uçtum vallahi hem de final haftamda 2 günde okuyup bitirdiğim etkiliyici ve ilham verici kitaplardan biriydi benim için.

Aslında daha çok karışık bir şekilde yol hikayelerinden,anılarında oluşuyor kitap.Büyüklerimizin deyimiyle "sigortalı işini" bırakıp bir hayalin peşinde koşmaya başlamış Mehmet Genç.Önce maddi imkanlar konusunda çok sıkıncı çekmiş ama daha sonradan sosyal medya hesapları açıp önce küçük bağışlarla daha sonrada sponsorlar eşliğinde dünyayı gezmeye başlamış.Hala da gezmeye devam ediyor umarım ikinci kitapta gelir !

Aslında beni çok fazla tatmin etmedi kitap çünkü benim aradığım daha ayrıntılı bir şeydi.Kitap kendi içinde oldukça iyi ve akıcı buna diyecek hiç bir şeyim yok yanlış anlamayın beni ! Ama dediğim gibi ben böyle hani şuraya gidicez şu kadar kalıcaz şu kadar para lazım şu otelde kaldık şuraları gezdik şeklinde benim için daha realist olucak bir kitap istiyordum o konuda biraz havada kaldı çünkü sırt çantalı bir gezgin tadında aslında daha çok köylere,yerlileri görmeye falan gidiyor ayrıca pek fazla şehir betimlemesi ve ayrıntısı da vermiyor maalesef insan gözünde canlandıramıyor okurken gezmiş kadar olamıyoruz maalesef :/ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...