8 Ocak 2017 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Bukre Kahraman Tazeoğlu

Herkese yeni bir günden merhabalar efenim ...

Tog kitap okuma saatlerinde bir arkadaşımız Kahraman Tazeoğlu kitabı okuyordu ve kitabı,yazarı epey bi metedince gidiyimde bir yerlerden bulayım okuyayım bi dedim keşke demez olaydım :/ Yukarıda Allah var şimdi hayatımında okuduğum en bayık ve anlamsız kitaptı.Bir zamanlar çok satanlara girmiş ve epeyde o listede kalmış bir kitap aslında ayrıca çok duyduğum ve çok övülen bir yazarda.Sanırım bana pek hitap etmedi , diğer kitaplarını okumadım bilemem tabi belki de bu böyledir...

Tam yerine oturan ya da öyle çok ilgi çeken bir konusu yok maalesef romantik bir aşk romanı.Ama içinde romantizm olan tek yer diyaloglar ve yazarın gereksiz Şekspirvari üslubu !

Resmen zorla okudum hatta hikaye bittiği gibi kitabı bi tarafa attım çünkü kitap 300 sayfa ise 200 sayfası hikaye 100 sayfasıda kendi bağımsız denemeleri tarzı bir şeyden oluşuyor.Hikayede o kadar bayık ve birbirinden kopuk ki olaylar anlatamam size.Sanırım bizim halkımız bu tarz melankolik ve vıcık vıcık drama olan kitaplara bayılıyor.Aslında yerinde romantizmi,aşk kitaplarını bende çok severim yanlış anlamayın ama bu kadar da değil resmen okurken boğuldum ya ! Bir daha Tazeoğlu mu tövbe !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...