6 Ocak 2017 Cuma

Maydanoz Time : Film - Zootropolis

Herkese güzel İzmir'den merhabalar !

Nihayet sınavlarımı hakkıyla teslim ettim ve babaocağına geri döndüm.Havalarda felaket soğuk bu arada en iyisi evlere kapanıp film izlemelik eh bende sizlere yeni film önerileriyle geldim yine :)

Aslında animasyon filmi.Hem bugün hafta sonu ailecek izleyebileceğiniz bence 2016'ın en iyi animasyon filmi olan Zootropolis var gündemimizde.Akıcı grafikleri ve senaryorsu ile kahkahalarla izlenecek çok güzel bir animasyon şiddetle izlemenizi tavsiye ettiğim yapımlardan !

Hayvanların yaşadığı bir şehir vardır. Bu şehirde ki tavşan polisiyeye yeni gelmiştir. Bu şehirde bir de kurnaz bir tilki de vardır. Bu tilki sürekli herkesi kandırır ve dolandırıcılık işi yapardı. Tilki bir gün suç işler ve polisiye tarafından yakalanır. Sonrada en temiz kalpli ve yakın bir arkadaşından yardım ister. En yakın olan bu arkadaşı da tilkinin suçuna yardım eder.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...