22 Ocak 2017 Pazar

Maydanoz Time : Film - La La Land

Herkese merhabalar efenim ...

Golden Globe'da ödülleri toplayan herkesin konuştuğu La La Land'i nihayet izledim ama maalesef öyle o kadar ödül alacak kadar iyi bir film olduğunu düşünmüyorum.Yanlış anlamayın beni filmin kötü bir film olduğunu düşünmüyorum tam tersine çok renkli,bol müzikli izlemesi eğlenceli bir film ama ödülleri bu şekilde toplayacak kadar yeterli değildi bence Oscar'da ne yapacak pek bilemiyorum kendi kategorisinde alsa da başka dallarda alamaz bence - kategorisi müzikal - .

Başroller ve oyunculuklar süper ötesiydi bi kere Emma Stone şahaneliği ve Ryan Gosling karizması vardı.Aşk,romantizm ve bol bol müzik ve dans özelliklede jazz severler eminim bu filmi 2 kat seveceklerdir çünkü başroldeki adamın hayali bir jazz gece kulübü açmak ve bunun üzerine çalışmalar yapan bir müzisyen.Kadınsa çok yetenekli olmasına rağmen seçmelerde şansı bir türlü yaver gitmeyen bir oyuncu.Bu ikilinin dünyaları birleşiyor ama ikisinide şöhret ve açılma imkanı ele geçirince ayrılmak ve kendi hayatlarına bakmak durumunda kalıyorlar

Biraz Issız Adam havası sezdim ben nedense sonuda çok fazla iyi bitmedi zaten :D Ama Amerikalılar yapacaklarını yine yapmışlar filmde de ayrıldıktan sonra bile hep dost kalmayı birbirlerini iyi bir şekilde düşünmeyi sürdürüyorlar bizde olsa arkasından kuyusunu nasıl kazarım eski sevgiliden asla dost olmaz ya da cenazeme dahi gelmesin tarzı durumlar olur :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...