3 Ocak 2017 Salı

Maydanoz Time : Film - Hesapta Aşk

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film izleme serüvenimize bir Türk filmi ile devam ediyoruz geçen sene izleme listeme almama rağmen bir türlü internette bulamamıştı filmi o yüzden bu zamana kadar erteledim açıkçası kadrosu için izlemek istedim çünkü benim çok sevdiğim oyunculardan Derya Şensoy ve Fırat Altunmeşe var ama başroldeki kızı maalesef sevmiyorum pek MedCezir hayranı olduğum söylenemezdi :D

Neyse efenim eğer kafanız yorgunsa ve sizi çok fazla yormayacak bir film istiyorsanız tabi biraz da yaza özlem duyorsunuz şu soğuk kış günlerinde bu film tam da size göre Gençlik-Romantik Komedi tadında diyebiliriz.Öyle çok ahışım şahım bir konusu yok maalesef ama arada böyle kaçamaklar yapmak iyi gelir :)


1 yorum:

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...