13 Ocak 2017 Cuma

Maydanoz Time : Film - American Honey

Herkese merhabalar efenim ...

Film postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.Geçtiğimiz ay vizyonda olan uzun metrajlı bir film aslında bu film.Başrolünde benim çok sevdiğim isimlerden biri olan Shia Labeouf var başroldeki kızı maalesef tanımıyorum ama çok hoşuma gitti.

Film aslında daha çok tipik Amerikan gençliğini anlatıyor diyebilirim.Fakir hayatlarını kurtulmak ve American özgürlüğünü tatmak adına bir karavanla eyalet eyalet gezip dergi satarak hayatını devam ettiren bir grup gencin yol hikayesi diyebiliriz.Tipik olarak uyuşturucu,alkol,sigara ve seks,aldatma yer alıyor.Yol sahneleri biraz sıkıcı olsada bence kendince izleyici bağlayan ve akıp giden bir film ben yol sahneleri dışında pek sıkıldığımı hatırlamıyorum izlerken ama keşke sonunu daha iyi bitirselerdi biraz havada kalmış finali ...

Kısaca konusu :

Yaşadığı fakir ve zavallı hayattan bıkmış olan Star, karşısına bir anda çıkan Jack’in cazibesine kapılır. Kapı kapı dolaşıp magazin üyeliği satan bir grup evsiz gençin başındaki isimlerden olan Jack, Star’ı da bu hayata çeker. İçinde yaşadığı koşullardan Jack’e ve bu minibüse koşan Star’ı neyle karşılaşacağını bilmediği yepyeni bir hayat beklemektedir. Yönetmen ve senarist koltuğunda Andrea Arnold yer aldığı American Honey’nin başrollerinde Sasha Lane ve Shia LaBeouf yer alıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...