14 Ocak 2017 Cumartesi

Kore Dizi - Fall in Love with Soon-jung

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar efenim !

2016 dizileri kadar arşivde izlemediğim,kaçırdığım dizileride bakıyorum arada bu dizide onlardan biri.Zamanında çok fazla popüler olmamış olsada öyle boşlukta izlenebilecek bir dizi ama ilk başlarda sarsada sonralarında gerçekten artık sürünerek diziyi bitirdim diyebilirim çünkü gerçeketen çok sıkmaya başladı.

Ayrıca Romantik-Komedi zannederken - öyle gibi duruyordu - hiçte romantik komedi olmadığını hatta tamamen dram olduğunu söyleyebilirim tek romantik komedi tarafı sanırım adamın tatlışlıklar yaptığı zamandı o da bu adama nedense çok fazla yakışmadı zaten ilk başta ben çifti hiç beğenmedim hadi başroldeki oppa yine bi derece olsada kadın karakter çok gıcığıma gitti hiç sevemedim,ısınamadım maalesef :/ 

Son olarak dizide çok fazla şirket,iş meseleleri dönüp durdu ve bu diziyi cidden çok sıkıcı kıldı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...