8 Aralık 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Yabancı Öznur Yıldırım

Herkese merhabalar efenim ...

2 haftadır elimde sürünen kitabı nihayet bitirdim.Bu kitabı okuduktan sonra anladım ki sadece ergenlikeyken bu tarz kitaplardan hoşlanıyormuşum yaşım büyüdükçe aşka ve aşk hikayelerine bakış açımda değişiyor tabi erkeklerede.Sanırım bende ergenlikte biraz daha böyle "bad boy "dediğimiz tiplerden hoşlanıyordum."Beni yerden yere çalacaksa bu çalsın." diyoruz ya ağzımızın suyunu akıta akıta heh işte yaş ilerledikçe bunların hepsi balon gibi sönüp gidiyor.Bu tarzda olan insanlara "ergen bebesi seni" diyorum sadece :D 

Bir Psikolojik Danışman olarak kitap okuma skalamı oldukça geniş tutmaya ve her kesimden insanı anlamaya çalışıyorum tabi buna güncel ergenlerde dahil :D Hele de Wattpad manyakları :D Ediz ve Doğa karaktelerini bir kaç yerde duymuştum ama hangi kitaptan olduklarını bilmiyordum açıkçası çünkü Wattpad hikayesi pek okumam cidden pek tarzım olduğunu düşünmüyorum belki ergenlikte olsam daha çok dikkatimi çekerdi.Ama yazarların hepsini gönülden destekliyorum.

Öznur'un gerçekten çok iyi bir edebi dili var ama konu ve konuyu işleyiş biçimi bence çok vasat kalmış kitabın devamı gelecek mi bilemiyorum ama eğer bu şekilde kitap bitiyorsa okuduğum onca sayfaya yazık oldu resmen çünkü umulan bir son yok konu bir türlü bağlanamamış.Gerçi öyle bi konusu var ki mutlu bi sona bağlansa zaten çok komik dururdu çok çıkmaz bir konu olmuş.Ama kitabı bu kadar popüler edende sanırım bu çıkmaz olan konusu.İmkansız aşklar ve zor erkekler her zaman biz kızların hoşuna gitmiştir.

Başka bir yazar olsa neredeyse 700 sayfalık olan kitabı bu kadar sürükleyici kılamaz ve okutamazdı bence insanlara bi nefeste.Yeni ve genç yazarların kitaplarında tek sevdiğim taraf bu sanırım.Sürekli olaylar silsilesi var geçişler oldukça hızlı ayrıca insan,elbise ve mekan betimlemeleri de bir kızın gözünden yazıldığını çok açık belli ediyor.Benim lisedeyken ki yazma stilime çok benziyor bu kitap.Ayrıca kitaptaki bazı sahneler  fazla Hollywood vari olmuş gerçekçiliğini sadece mekanlar ve kişi isimleri sağlamış diyebilirim :D 

Kısaca konsundan bahsedecek olursak : Doğa'nın abisi Atalay bir polistir ve Ediz'in babasını bir olayda öldürmüştür.Ediz'de babasının intikamını almak için Doğa'yı kaçırır ve ona türlü işkenceler yapmak ve en sonunda da öldürmek niyetindedir ama olaylar hiç beklediği gibi gelişmez ve kitap bu şekilde başlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...