29 Aralık 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Train To Busan

Herkese merhabalar millet !

İşi gücü,sınavları bıraktım manyaklar gibi oturmuş film izliyorum ! Neden bilmiyorum sanırım kafayı yedim :D Üste üste gelen sınavlar olunca kafayı yemek kaçınılmaz oluyor elbette birde bir soğuk bir yağmur var ki dışarda sormayın hava tamda eline kahveni,çayını alıp -hayır ders çalışmalık değil dostlar- film izlemelik !

2016 yılında çıkan daha yeni tazecik izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum sizlere.Tamam Kore dizilerini sevmeyenler olabilir ama Kore sinemasıda dizileri kadar ayrı bi harika dostum.Cannes'a kadar uzanan bir film diyebilirim bu film için başta Kore olmak üzere bütün asyada hatta Amerika ve Avrupa'da da çok konuşulan ve ses getiren bir yapım oldu ! Hemde başrolde şu sıralar Goblin dizisiyle Tv sektörüne geri dönüp bütün Korecanları mutlu eden Gong Yoo var ! Oyunculuğu ve yakışıklılığı ile yine harikaydı bu filmde de !

Zombi filmleri hala popüler biliyorsunuz ama benim şu zamana kadar izlediğim en iyi Zombi filmiydi diyebilirim.Sadece zombilerden kaçma değilde insanların arasındaki ilişkiler,insanların böyle durumlardaki çaresizliği ve acımazsızlığı çok ama çok iyi işlenmişti filmde.Film boyunca aksiyon hiç durmadı hep kalbim çarparak "Geliyorlar kaçınn balli balli !" diye yarı Korece yarı Türkçe bağırınıp durdum yattığım yerden :D 

Aksiyonun yanında yine sonunda ağlattı her zaman ki Kore işte illa ağlatacaklar seyircileri.Mutlaka ama mutlaka izlemenizi şiddetle tavsiye ettiğim nadir yapımlardan.

Bir gaz sızıntısı sonucu Seul birbirine girer ve insanların DNA'sı değişmeye zombi olmaya başlarlar.Bir Busan expresinde trenin içindeki yolcuların o anlarını konu ediniyor film.



2 yorum:

  1. benim de final haftam,havalar berbat sanırım ben de bir film molası vereceğim.Hiç Kore filmi izlememiş biri olarak ( kore dizi de izlemedim hiç ) bir ilk olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore filmi dizisi hiç izlemesende bunu mutlaka izle pişman olmayacaksın :)

      Sil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...