19 Aralık 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Sen Benim Her Şeyimsin

Herkese merhabalar efenim ...

Sinemaya genelde durağan hele de Türk filmleri için pek gitmeyi tercih etmem malumunuz ama konu arkadaşlarla bir şey yapmak,paylaşmak olunca çiğ tavuk bile yiyecek hale geliyorum eh bu filme gitme hikayemde böyle oldu diyebilirim :) Genelde komedyenler içinde Cem Yılmaz hariç kimseye gülmeme ve filmlerini de pek izlemem o kişilerden biride Tolga Çevik maalesef.Beni güldürmüyor pek açıkçası ama yaptığı işler genelde güzel ve kaliteli oluyor.

Aslında bu filmde bir komedi değil aile filmi.Bir baba-kız hikayesi.Benim nadir olarak çok beğendiğim ve çok sevdiğim bayan oyunculardan biri olan Melis Birkan'ı da kadroda görünce pek sevindim.Pek orijinal bir konusu yok maalesef hatta sanırım  bi İspanyol filminden uyarlama durum böyle olunca öyle izlemenizi çok tavsiye ettiğim bir film olmamış maalesef izlemesinizde bir şey kaybetmiş sayılmazsınız :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...